DOŚWIADCZANIE NOWEGO

CZTERY DNI MUZYCZNEGO ŚWIĘTA NA SKALĘ EUROPEJSKĄ I NASZE DWIE OGROMNE, INNOWACYJNE STREFY W SAMYM ŚRODKU WYDARZEŃ. UCZESTNIKOM OPEN’ERA WYJĄTKOWYCH WRAŻEŃ DOSTARCZYŁY NIE TYLKO KONCERTY!.

 

 

 

Działania podczas Open’era to dla nas nie pierwszyzna, ale tego roku otrzymaliśmy wyjątkowe zadanie – przygotowanie nie jednej strefy, a dwóch… Dwa ogromne, piętrowe pawilony stanęły po trzech tygodniach montażu. Jedna z nich wyróżniała się futurystycznym wyglądem oraz specjalnie zaprojektowanym tarasem – podczas festiwalu zapewniał świetny widok na jedną z festiwalowych scen. Do jej budowy użyliśmy jako pierwsi w Polsce struktury typu „airclad”.

 

Oczekujący na wejście do stref  mogli przeglądać się w lustrzanych elewacjach tych konstrukcji. A w środku? Kilkanaście nowatorskich animacji, w tym instalacja świetlna sterowana dotykiem oraz Human Gyro – sześcioosobowy żyroskop, w którym można było doświadczyć stanu nieważkości. Z Gdyni wyjeżdżaliśmy dumni i usatysfakcjonowani. Nie pierwszy i – mamy nadzieję – nie ostatni raz!

 

 

 

 

 

 

 

PROJEKT: OPEN’ER FESTIVAL 2017 
TYP EVENTU: B2C 
ZAKRES: EXPERIENTIAL MARKETING
TERMIN: 06/07.2017 
LOKALIZACJA: GDYNIA