Pandemia była prawdziwym „game changerem” dla branży eventowej i jej Klientów. Wymusiła zmianę i przejście na eventy online, co oznaczało przełamanie statusu quo i wyjście ze strefy komfortu. Ale paradoksalnie poszerzyła również możliwości skutecznego wykorzystania wydarzeń w działaniach komunikacyjnych. Dostaliśmy dowód na to, że event online działa a digitalizacja wydarzeń zostanie już z nami na zawsze. Zrozumieliśmy potrzebę i wartość cyfryzacji wydarzeń w realizacji bardzo różnych celów marketingowych. Dzięki temu dziś mamy większy wybór, komplementarne rozwiązania i alternatywę do tradycyjnej formy eventu. Marketer już wie, że digital event daje możliwość zrealizowania bardzo konkretnych celów poprzez zaangażowanie, łatwy dostęp, interakcję i zasięg. Cyfrowy content nie znika po evencie, może być wykorzystany szerzej i dłużej: do komunikacji merytorycznej, jako narzędzie sprzedażowe, edukacyjne a nawet produkt. I to wszystko w mgnieniu oka! My już od początku pandemii błyskawicznie zaimplementowaliśmy rozwiązania online. Nasze projekty własne: New Reality - Kick Off 2020 a potem The Brandcasters Online Challenge 2021 edukowały Klientów i branżę. Pokazały, że event online może być angażujący, jak świetny program telewizyjny oraz niezwykle dopracowany: technologicznie i merytorycznie.