NIEZWYCZAJNE 2 LATA

DZIENNIKARZE WSTRZYMANI NA KLATCE SCHODOWEJ. KATAMARAN WSTRZYMANY NA PLAŻY W WARSZAWIE. DWUIPÓŁTONOWY BAR. TAK WYGLĄDAJĄ NIEZWYCZAJNE EVENTY.

 

 

Życie niezwyczajne. Pod takim hasłem trwa od prawie 2 lat kampania marki Finlandia Vodka, w ramach której zrealizowaliśmy już kilka mniejszych i większych akcji eventowych. Pod koniec stycznia 2016 roku zaprosiliśmy dziennikarzy i blogerów na imprezę zamkniętą. Spotkanie miało format tradycyjnej „domówki”, dlatego pierwsze atrakcje czekały na zaproszonych jeszcze na klatce schodowej. Produkt zatopiony w lodowych rzeźbach, odkrywanie tajemnic z każdym kolejnym stopniem schodów. A po przekroczeniu progu mieszkania? Jeszcze więcej niespodzianek. Koncert z muzyką na żywo, własna playlista tworzona przez układanie specjalnych puzzli i wizyta Pascala Brodnickiego, który przygotował dla wszystkich autorski deser. Zanim w 2017 r. na dobre rozpoczęły się wakacje, niezwyczajna stała się… plaża przy Lake Parku w Wilanowie, gdzie postawiliśmy prawdziwy katamaran Finlandii! A w maju na Festiwalu Wódki i Zakąski w Forcie Kręglickich, stworzyliśmy strefę, w której odwiedzający mieli okazję spacerować po trawie, posłuchać dźwięków fińskiego lasu i spróbować m.in. drinków z rozmarynem i ogórkiem, serwowanych w specjalnych szklankach zwanych copa. Zwieńczeniem naszych działań w 2017 r. był największy bar Finlandii, jaki kiedykolwiek stanął w Polsce. Wysoki na 3 metry z ladą długą na 10 metrów, przy którym było obsługiwanych 800 gości prestiżowej gali z okazji 40-lecia Apartu, zorganizowanej w hali Międzynarodowych Targów Poznańskich.